tiistai 10. marraskuuta 2015

Major Lazer feat. Nyla & Fuse ODG - Light it up remix



Oi mä sitten rakastan Major Lazerin musiikkia! Major Lazer julkaisi tämän uusimman singlen 5.11., joka oikeastaan on remix Peace is the mission albumin saman nimisestä kappaleesta.

Mä itse olen kuunnellut Major Lazeria aika kauan. Ensimmäistä kertaa kuulin heidän musiikkiaan jo vuonna 2009, kun heidän toinen kappaleensa Keep it goin' louder ilmestyi. Muistan myös silloin yläasteella yrittäneeni tehdä musiikin esitelmää Major Lazerista, mutta silloin heiltä ei edes löytynyt vielä wikipedia-sivua eikä kukaan kavereistani ollut edes kuullutkaan kyseisestä kokoonpanosta. Olen siis seurannut Major Lazerin nousua kuuluisuuteen ja kuunnellut heidän musiikkiaan alusta asti. Tästä olen ehkä ihan pikkasen ylpeäkin, että olen kuunnellut heidän musiikkiaan jo paljon aikaisemmin kuin muut edes tiesivät tämän kyseisen kokoonpanon, heh. :-D

Major Lazer esiintyi lokakuussa Tukholmassa, mutta luin siitä vasta päivää ennen konserttia, joten se sitten jäi välistä. Toivon kuitenkin, että tulevaisuudessa pääsisin heidän keikalleen.

Suosittelen Major Lazerilta kuuntelemaan varsinkin Get free (feat. Amber of Dirty Projectors), Watch out for this [Bumaye] (feat. Busy Signal, The Flexican & FS Green) sekä tuo aikaisemmin mainittu Keep it goin' louder (Nina Sky & Ricky Blaze).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti